Гарантія та сервісне обслуговання

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов’язання щодо відсутності в товари заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначений у описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон «UDARNIK».

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Право на безплатне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому вказуються:

  • модель
  • серійний номер
  • гарантійний строк
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережено всі ярлики та заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки за наявностівисновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Ви можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки, та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період:

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з провини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб
  • є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було проведено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.)
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або з’єднання, що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації